Iets later dan gepland... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Claudia & Esther Tillaart - Hoekveld - WaarBenJij.nu Iets later dan gepland... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Claudia & Esther Tillaart - Hoekveld - WaarBenJij.nu

Iets later dan gepland...

Blijf op de hoogte en volg Claudia & Esther

26 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend wat later van Nederlandse bodem vertrokken dan gepland.
Helaas... vlucht KL0605 bleek een technisch mankement te hebben, dat vóór vertrek nog even gefixt moest worden. Een kleine twee uur later startte de Boeing 747 haar motoren om de grote overtocht te maken. En met succes :-). Na een kleine wandeling door Chinatown en Little Italy liggen deze twee nu in hun bedje. Morgen weer een nieuwe dag om San Fransisco verder te ontdekken.

• 27 Augustus 2015 - 07:18

Annie (mam):

Goede morgen meisjes,
    Blij om te zien dat het allemaal gelukt is.Geniet ervan samen jullie hebben het allebei verdiend.
    Heel dikke kus ! en lieve groetjes:Mama

• 27 Augustus 2015 - 11:09

Elly En Henk Van Opstal:

Hallo dames,

Zo'n kleine vertraging op deze hele grote reis kunnen jullie wel hebben. Nu eerst even wennen aan de tijd, weg met die jetlag en uitrusten van de reis. Dan kunnen jullie rustig beginnen aan jullie rondreis en genieten van al het moois wat de States te bieden heeft.
    Heel veel liefs en groetjes,
    Elly en Henk

• 27 Augustus 2015 - 12:05

Harry En Yvonne:

Hallo meisjes,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Een uurtje vroeger of later maakt niet uit. Geniet maar lekker. Lfs. Pap en Mam

• 27 Augustus 2015 - 14:55

Isa En Loes:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe. Groetjes van ons allemaal.

• 27 Augustus 2015 - 17:52

Melissa:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Geniet ervan. Dikke kus uit Haaren.

• 27 Augustus 2015 - 17:56

Loes Vink:

Hallo Esther en Claudia.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen,,het is toch een lange zit.
    Maar nu op avontuur. Henny van Marcel is op dit moment in Las Vegas,als je ze tegenkomt doe ze maar de groetjes haha!!-
    Ben benieuwd naar jullie volgende bericht...groetjes

• 27 Augustus 2015 - 20:19

Mieke En Jan Wouters:

We wensen jullie een onvergetelijke reis toe en zorg goed voor elkaar..
    liefs ome Jan en tante Miek

• 28 Augustus 2015 - 13:51

Gemma En Jorg:

Wauw Amerika. Daar hopen wij ook ooit nog eens naar toe gaan. Heel veel plezier en geniet !