Sin City - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia & Esther Tillaart - Hoekveld - WaarBenJij.nu Sin City - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia & Esther Tillaart - Hoekveld - WaarBenJij.nu

Sin City - Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Claudia & Esther

01 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas, we hebben de beelden allemaal wel eens voorbij zien komen in series als CSI en Las Vegas. Maar toch, als je daar dan staat is het toch wel overweldigend... zoveel neon, dat kan alleen daar. En warm! De wind voelt daar als een warme föhn, 'bloody hot' zoals we menig Amerikaan hoorde roepen.

Wij logeerden in hotel Excalibur op de welbekende strip, vernoemd naar het legendarische zwaard van King Arthur. Het King Arthur thema is dan ook helemaal doorgevoerd in het hotel. We voelden ons helemaal net Lady Marion :-).

In deze stad kun je oneindig veel foto's blijven maken. Je kijkt écht je ogen uit. Neem Hotel New York New York. Het gebouw doet denken aan de skyline van New York. Wolkenkrabbers zoals de Empire State Building en de Chrysler Building, een replica van het vrijheidsbeeld. Hotel Paris, heeft een replica van de Eiffeltoren van zo'n 165 meter. Tja, alles kan blijkbaar in Vegas!

Omdat we vandaag een relatief korte reisafstand hadden naar Williams, konden we het rustig aan doen. Tijd genoeg dus om nog even een stop te maken bij de Las Vegas Outlet Center. Ook leuk!

Williams is een gezellig plaatsje aan de beroemde Route 66, vlakbij de Grand Canyon. Hier blijven we de komende twee nachten. Morgen vroeg uit de veren want de Grand Canyon wacht op ons.

• 03 September 2015 - 08:46

Claudia & Esther Vd Tillaart - Hoekveld:

Een paar foto's van het plaatsje Williams aan de route 66 volgen nog.................

• 03 September 2015 - 12:30

Annie:

Hey hallo vakantievierders,

Wat indruk wekkend die foto s ja dat zie je op tv maar jullie in het echt mooi toch.Wanneer ik dit schrijf liggen jullie nog lekker in bed.Heel mooie dagen in de Gran Canyon.geniet er van dat doe ik van de foto s en fijn dat jullie zo tussendoor ook nog kunnen app-en.Ik ga op verjaardags visite ook gezellig.
    Dikke kus tot de volgende mail.mama xxx

• 03 September 2015 - 17:57

Tante Alie En Oom Wien:

Lieve schatten, Wat genieten jullie toch fijn van deze mooie reis en wat een prachtige foto's maken jullie!
    Vandaag is jullie moeder jarig van harte gefeliciteerd neem er samen maar een lekkere borrel op.
    Wij genieten van jullie mooie verhalen en foto's zo zijn wij toch ook een beetje betrokken bij jullie fantastische vakantie.
    Heel veel liefs van ons xxx

• 03 September 2015 - 21:09

Tante Vera.:

Wat leuk claudia en ester dat wij vanaf ons huis jullie zover weg toch kunnen volgen!!
    nog veel plezier samen! Xxxx van ons.

• 04 September 2015 - 22:01

Annie:

Hoi,Hoi
    Ik heb jullie n mail gestuurd maar weet niet of dit mailadres van jullie samen klopt.ik kreeg de mail eerst niet weg .Ik hoor het wel van jullie oke?
    Heel veel plezier en n fijn weekend samen met warmer weer dan wij.het is hier maar 17 graden en regen buien.lieve groetjes van mama xxx